کد خبر : 968
تاریخ انتشار : 12 خرداد 1400

نیکزاد در نشست خبری ستاد آیت‌الله رئیسی: ​​​​​​​رئیسی هنوز کابینه خود را چینش نکرده است 

نیکزاد در نشست خبری ستاد آیت‌الله رئیسی: ​​​​​​​رئیسی هنوز کابینه خود را چینش نکرده است 

نیک نیوز: نیکزاد با اشاره به این‌که هنوز برای او سمتی در دولت آینده آیت‌الله رئیسی در نظر گرفته نشده، گفت: مأموریت من تا ۲۸ خرداد است. درحال حاضر هیچ صحبتی درباره سهم‌خواهی آینده نزدیکان آقای رئیسی نشده است.

علی نیکزاد نماینده مجلس یازدهم و رئیس شورای هماهنگی ستاد‌های مردمی آیت‌الله رئیسی در نشست خبری با اهالی رسانه ضمن معرفی مهدی دوستی به عنوان سخنگوی ستاد‌های آقای رئیسی اظهار کرد: بعید میدانم آیت‌الله رئیسی تا به الان کابینه‌ای برای خود چیده باشد و فعلاً هدفمان پیروزی در انتخابات است.

نیکزاد در ادامه در جواب این سوال که چه کسانی کابینه آینده دولت آقای رئیسی را تشکیل می‌دهد، گفت: معمولا به طور نمادین چند فرد از دولت قبل را نگه میداریم مثل علی اکبر صالحی که در دولت فعلی و دولت اقای احمدی‌نژاد دارای سمت بوده است. سعی می‌کنیم انتصاب‌های فامیلی را در دستور کار قرار ندهیم چرا که مردم دیگر از این انتصاب‌ها خسته شده‌اند. به طور کلی افرادی از دولت حاضر و دولت‌های پیشین اگر مستعد کمک باشد با آغوش باز او را می‌پذیریم.

نیکزاد با اشاره به این‌که هنوز برای او سمتی در دولت آینده آیت‌الله رئیسی در نظر گرفته نشده، گفت: مأموریت من تا ۲۸ خرداد است. درحال حاضر هیچ صحبتی درباره سهم‌خواهی آینده نزدیکان آقای رئیسی نشده است. همه هدفمان در حال حاضر پیروزی کاندید جبهه انقلاب و برگراندن مجدد دولت در ریل انقلاب است. در عین این که با التماس نمیخواهیم رای جمع کنیم. بلکه با نشان دادن توانایی‌های خود به مردم قصد پیروزی داریم.

نیکزاد در پایان با معرفی مهندس مهدی دوستی به‌عنوان سخنگوی ستاد آیت‌الله رئیسی و این که ایشان پیش‌تر در ستاد آقای محمد فعالیت می‌کرد گفت: تمام کاندیدا‌های جبهه انقلاب از جمله سعید محمد همه توان خود را در ستاد آیت‌الله رئیسی به کار گرفته اند. آقای محمد و باقی نامزد‌های انقلاب به این رسیده‌اند که ایت الله رئیسی نامزد جبهه انقلاب است و باید از ایشان با تمام قوا حمایت کرد. هیچ توقعی نیراز آیت‌الله رئیسی ندارند و هدف تنها انتخاب شایسته نامزد جبهه انقلاب است. دکتر محمد از ابتدا به اقای رئیسی ارادت داشتند و درحال حاضر نیز، چون ایشان پرچم‌دار انقلابیون هستند مورد حمایت کامل اقای محمد هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر هستید
https://github.com/igoshev/laravel-captcha

نظرات

انتشار یافته: 0
در انتظار بررسی: 0
غیر قابل انتشار: 0